.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار :
سرمایه گزاری در معادن می تواند اقتصاد مازندران را فعال و شکوفا کند
شمال نیوز: استاندار مازندران افزود : عملکرد معادن فعال استان باید مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد چرا که ارزش افزوده معادن استان درخور توجه است. ‎
سرمایه گزاری در معادن می تواند اقتصاد مازندران را فعال و شکوفا کند

به گزارش شمال نیوز، سیدمحمود حسینی پور در جلسه شورای معادن استان با عنوان اینکه اهلیت سرمایه گذاران باید با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد و صرفا براساس درخواست نباید اقدام شود، خاطرنشان کرد : شورای معادن باید پیرامون مسائل معادن در مازندران تصمیم گیری کند تا وضعیت معادن استان مشخص و سیاست گذاری شود چرا که معدن یکی از مولفه های رشد اقتصادی استان است .

 

وی ادامه داد : سیاست های معادن استان باید در استان تعیین و آسیب های این بخش، شناسایی و رفع شود .

 

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه از 270 معدن در استان 139 معدن فعال و 131 معدن غیرفعال ، 28 معدن سلب صلاحیت و برای 9 معدن پیشنهاد سلب صلاحیت صادر شده است ، تصریح کرد : وضعیت معادن استان در پشت اتاق های شیشه ای می بایست تعیین تکلیف شود و در هر شهرستان معادن باید باید بعنوان فرصت های سرمایه گذاری و پتانسیل های آن شهرستان معرفی شود.

 

حسینی پور تصریح کرد : در هر شهرستان معادن شاخص استان طی نامه ای به فرمانداران می بایست اعلام شود تا اقدامات لازم برای جذب سرمایه گذاران در شهرستان ها صورت گیرد.

 

استاندار افزود، عملکرد معادن فعال استان باید مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد چرا که ارزش افزوده معادن استان درخور توجه است.

 

استاندار مازندران یادآور شد : در جلسه آتی این شورا کارشناسان اداره کل صمت می بایست گزارش دقیقی از فرصت های حوزه معادن و معادن برتر استان ارائه کنند چرا که سرمایه گذاری در حوزه معادن می تواند اقتصاد مازندران را فعال و شکوفا کند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهندس علی 22 آبان 1401
متاسفانه آقایان مسئولین کما فی السابق مسئولیت ناکارآمدی خود را به گردن دیگران می اندازند . عمده مشکلات معادنی که فعال نیستند ممانعت ادارات منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست و بعضا تعداد اندکی از اهالی محل با بهره برداری از معادن است که به بهانه های مختلف مانع از بهره برداری از معدن می گردند و اصلی ترین علل عدم فعالیت معادن در استان مازندران ، نداشتن حامی و متولّی است هر چند طبق قانون، علی الظاهر سازمان صنعت معدن و تجارت متولّی معادن سطح استان است و این موضوعات هیچ ارتباطی به سرمایه گذار و یا بهره بردار ندارد . اگر بهره برداری نتواند از معدن خود بهره برداری نماید حتماٌ آنرا واگذار و می فروشد .
در صورتی آقای استاندار لازم می دانند ، مستقیما و بدون واسطه با بهره بردارانی که در بهره برداری از معادن خود دچار مشکل هستند جلسه ای برگزار نمایند تا درد دل آنها را نیز گوش نمایند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.